• Να παρέχετε ασφαλή χώρο για τον μαθητή να θέτει ερωτήσεις και να παρακολουθεί τις εργασίες.
• Να μιλάτε με πιο αργό ρυθμό όταν παρέχετε οδηγίες και να επαναλαμβάνετε αυτό που αναθέσατε καθώς και τις οδηγίες.
• Χρησιμοποιήστε εικόνες και γραφήματα/διαγράμματα για να εξηγήσετε το υλικό που διδάσκετε στην τάξη.
• Κρατάτε συστηματική επαφή με το παιδί για να βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνει τις οδηγίες που δίνονται στην τάξη.
• Να ενθαρρύνετε το παιδί να απαντάει σε ερωτήσεις μέσα στην τάξη και να παρέχετε επιπλέον χρόνο για να απαντήσει.
• Επιτρέψτε σε άλλον μαθητή να κρατάει σημειώσεις για το παιδί εάν το ίδιο δυσκολεύεται να ακούει και να καταγράφει ταυτόχρονα.
• Μειώστε τον αριθμό των εργασιών (5 αντί για 10)
• Συγκεντρώστε και τοποθετήστε τις εργασίες του παιδιού στην τσάντα του, έτσι ώστε οι γονείς να βοηθήσουν στην ολοκλήρωση των ασκήσεων όταν φτάσει σπίτι
Οργάνωση
• Χρησιμοποιήστε τεχνικές (π.χ. κωδικοποίηση με χρώματα)) σε εργασίες και διαγωνίσματα για να βοηθήσουν το παιδί να οργανώσει τις εργασίες κατά προτεραιότητα.
• Σπάστε τις εργασίες σε μικρότερα μέρη που θα είναι πιο εύκολα να διαχειριστεί το παιδί.
• Να τηρείτε την καθημερινή ρουτίνα και να παρέχετε οπτικά διαγράμματα ώστε να διατηρήσει την προσοχή του στις εργασίες του όσο χρειάζεται για να τις τελειώσει.
Αναθέσεις και διαγωνίσματα
• Δώστε την ευκαιρία στο παιδί να συζητήσει την κατανόησή του για το θέμα των αντικειμένων αντί να απαιτήσετε επίσημες εξετάσεις για να ελέγξετε τις γνώσεις του.
• Βάλτε τον σε μία θέση όπου να αποφύγει πιθανόν θορύβους που μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή του και να τον επιβραδύνουν.
• Μικρύνετε το μήκος των τεστ και των αναθέσεων/εργασιών.
• Να δώσετε στο παιδί πρόσθετο χρόνο στις εξετάσεις, στα χρονομετρημένα τεστ και τις εργασίες στην τάξη.
• Να δέχεστε εργασίες που δεν είναι ολοκληρωμένες και επιτρέψετε στο παιδί να ολοκληρώσει και να διορθώσει όσα δεν πρόλαβε κατά τη διάρκεια του διαγωνίσματος.
Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα Λόγος & Επικοινωνία προορίζονται για ενημερωτική χρήση και μόνον. Δεν αποτελούν εξατομικευμένες συστάσεις θεραπείας και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την Επιστημονική συμβουλή ενός ειδικευμένου θεραπευτή για κάποιο περιστατικό. Όποτε πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλη πηγή, αυτό δηλώνεται ρητά. Οι συγγραφείς του Λόγος & Επικοινωνία δεν ευθύνονται για οποιοδήποτε αποτέλεσμα που σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με κάποια ανάρτηση.