1. Δείχνει επιδεξιότητα στο να πηδάει, να σκαρφαλώνει και να τρέχει;
2. Προσπαθεί να χτυπήσει στόχο με την μπάλα;
3. Κάνει κούνια μόνο του;
4. Αρχίζει να χοροπηδάει;
5. Χρησιμοποιεί τριποδική σύλληψη σε μολύβι;
6. Χρωματίζει μέσα στις γραμμές;
7. Αντιγράφει απλά σχήματα;
8. Χτίζει πύργο με 9-10 κύβους;
9. Κατασκευάζει απλό τρισδιάστατο σχέδιο;
10. Χρησιμοποιεί ψαλίδι για να κόψει απλά σχήματα;
11. Αρχίζει να εμφανίζει κυρίαρχο χέρι σε χειρισμούς εργαλείων, π.χ. μολύβι, οδοντόβουρτσα;
12. Ζωγραφίζει άνθρωπο με 2-3 μέλη;
13. Κάνει συμβολικό παιχνίδι με στρατιωτάκια, αυτοκινητάκια, κουκλόσπιτο;
14. Μπορεί να περιμένει την σειρά του;
15. Κάνει σύνθετο παιχνίδι φαντασίας, όπου τα αντικείμενα έχουν ρόλους που αντανακλούν την καθημερινή ζωή;
16. Συμμετέχει σε ομαδικά παιχνίδια, μοιράζεται και συζητάει για ένα κοινό στόχο;
17. Ακολουθεί τους κανόνες συζήτησης (να περιμένει την σειρά του και να κατανοεί το πλαίσιο της συζήτησης);
18. Δείχνει ενδιαφέρον στο να γίνει φίλος με κάποιον;
19. Απολαμβάνει το σωματικό παιχνίδι, να τρέχει, να πηδάει;
20. Συμμετέχει στις ομαδικές δραστηριότητες της προσχολικής τάξης του;
21. Παίρνει πρωτοβουλία να εκτελέσει δραστηριότητες που είναι πρόκληση για τις ικανότητές του;
22. Ταιριάζει και αναγνωρίζει τα βασικά χρώματα και μεγέθη;
23. Αναγνωρίζει τις χωρικές έννοιες εμπρός-πίσω;
24. Ομαδοποιεί αντικείμενα;
26. Θυμάται γεγονότα που δεν είναι του παρόντος;
27. Κατανοεί ερωτήσεις τύπου "πότε", "ποιος", "γιατί", "τι";
28. Ζητάει να πάει στην τουαλέτα;
29. Πλένει και σκουπίζει τα χέρια και το πρόσωπό του;
30. Τρώει μόνο του καλά με πιρούνι;
31. Ντύνεται μόνο του με βοήθεια μόνο στις μπλούζες και τα κουμπώματα;
32. Φυσάει τη μύτη του όταν του το θυμίσουν;
33. Βουρτσίζει τα δόντια του με προφορικές οδηγίες;
34. Αποφεύγει κοινούς κινδύνους (π.χ. σπασμένο γυαλί);
35. Αρχίζει και τελειώνει το ντύσιμο μόνο του (με βοήθεια στα κουμπώματα) κατά 75%;
36. Παραμένει στεγνό κατά την διάρκεια της νύχτας;